sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

Ajatuksia

On jotenkin niin irtonainen - vaikkakin hyvä - fiilis, etten saa itsestäni irti mitään kovin fiksua tekstiä, joten kerronpahan vaan asioita, mitä ensimmäisenä tulee mieleen.

- Sain tänään mansikkamaitoa! Oli niin namnam, että ei tosikaan. Se on yksi lapsuuden mauista, mihin en vaan kyllästy. Vähän sama juttu kuin joku mansikkapirtelö tai lettu.

- Kävin katsomassa Harry Potter ja Puoliverisen prinssin. Oli ihan kohtuulinen, vähän turhan pitkä ehkä. Tai liikaa tyhjäkäyntiä, osan olisi voinut korvata jollain tarinan kannalta oleellisemmalla materiaalilla.

- Huomenna vien taas puhelimen huoltoon. Pirulainen saisi kyllä jo luvan alkaa toimia!

- En vieläkään tiedä mikä päivä muutan oikeasti. Enkä ole sisäistänyt koko ajatusta koulun vaihtamisesta täysin. Tästä saattaa tulla jännittävää...

- Olen oikeasti onnellinen. Ja tästä kaikki kiitos kuuluu eräälle tietylle ihmiselle, joka saa mut hymyilemään ja kaipaamaan läheisyyttään enemmän kuin mitään muuta. En voisi parempaa toivoa, ja onneksi minulla on tuo ilostutus elämässäni.

- Olin eilen melkein-yöuinnilla! Okei, oli se yöuinti.. Minulle ainakin!

- Haluaisin lisää elokuvia. Tämä ei selittelyjä kaipaa.

- Ei ehkä ole järkevää kävellä kahta kilometriä asfaltilla paljain varpain. Ehkä.

Eli minulla on kokonaisuudessaan kaikki hyvin. Loistavasti.

Ei kommentteja: