perjantai 27. helmikuuta 2009

Perjantai

Tänään on ollut yksi niitä päiviä, milloin kaikki tuntuu menevän pieleen. Ja kun minulla menee asiat pieleen, se näkyy ja kuuluu ; olen täällä yksin ollessani kiroillut, huutanut, potkinut mitä millonkin tielle tulee, heitellyt tavaroita ja hakannut seinää. Koomista, tiedän, mutta totta.

Aamulla päivä alkoi niin, että sain niskaani kourallisen kypsentämätöntä riisiä. Minä raukka oisin vaan tahtonut katsoa onko kaakaojauhoa jossain lisää, mutta sainkin huonosti suljetun riisirasian niskaani.

Lisäksi tänään ärsytti, kun soitin äidille neljä kertaa kysyäkseni mitä elokuvaa mennään katsomaan, ja lopulta se peruuntui siksi kun elokuvat menivät äidin mielestä "huonoon aikaan" ja siksi peruttiin koko reissu. Plus että mankeli temppuili kun yritin kerrankin olla avuksi ja hakkasin sitä kiroillen. Tietenkin oon lyönyt varpaani ja käsivarteni jokaiseen mahdolliseen ulokkeeseen, sotkenut paitani ja liukastunut lehtiä hakiessani. Ei vaan suju ei.

Eli neljän seinän sisällä tämäkin päivä. Pistää ärsyttämään ja itkettämään.

Miksi minun perjantait on aina niitä kamalimpia?

Ei kommentteja: