maanantai 2. helmikuuta 2009

Maanantai

Ja helmiikuukin vielä. Tammikuu valui läpi sormien, kirjaimellisesti. Sainko mitään aikaan? Tapahtuiko viime kuussa mitään mistä voisin olla ylpeä tai mitä voisin muistella jälkeenpäin?

Näin äkkiseltään ajateltuna mitään ei tapahtunut. Eikä kyllä lähemminkään ajateltuna!

Uuden vuoden olin kotona. Pikkuveli terrorisoi rauhaani jatkuvasti ja pauke vaan ärsytti enemmän ja enemmän mitä pidemmälle ilta kului.

Toisena päivänä tammikuuta olin katsomassa yhden surkeimmista kirjafilmatisoinneista. Kyllähän nuo teinitytöt varmaan tykkääkin tuosta Twilightista, minuun se ei vaan tosiaankaan uponnut. Vääntyilin penkissäni vaikeasti koko leffan ajan.

No mahtui tammikuuhun yksi leffailtakin onneksi. Ilman sitä olisi ollut kuolettavan tylsää.

Ai niin.. Olihan sitä laivareissukin. Siitäkään ei jäänyt oikeastaan mitään muisteltavaa. Vain yksi menetetty ystävyys oikeastaan. Että niinkin riemukas reissu.

Aloin tammikuussa pitämään listaa vuoden aikana näkemistäni elokuvista. nyt olenkin jo "näin" pitkällä


1. 101 dalmatialaista – 1.1.2009
2. Paranoid Park – 1.1.
3. Twilight – 2.1.
4. American Crime – 2.1.
5. Mrs. Doubtfire – Isä sisäkkönä – 4.1.
6. Mulan – 4.1.
7. Dead Silence – 5.1.
8. Hot Fuzz – 5.1.
9. Harry Potter ja Azkabanin vanki – 6.1
10. Sinulle on postia - 11.1.
11. Batman Begins – 13.1.
12. Valamiehet – 13.1.
13. FC Venus – 16.1.
14. Australia – 17.1.
15. United 93 – 18.1.
16. Stuck on you – 21.1.
17. Revolutionary road – 31.1


Ensinnäkin voimme huomata että leffoja on aika monta.. Eli olisikohan aika hommata elämä? Toisekseen, olen käynyt kolme kertaa elokuvateatterissa. Damdidam, jos jatkan samaan malliin niin olen vararikossa! Tosin, tähän mennessä en ole yhdestäkään käynnistä maksanut itse.

Lista kertoo myös että voisin hankkia elämän. 17 leffaa kuukaudessa. Voi hyvänen aika. No, ei se minua itseäni kyllä sinänsä edes haittaa.

Mietin että josko arvostelisinkin nuo elokuvat ihan kunnolla. En oikein osannut päättää vielä. Ehkä, ehkä en.

EDIT: Oli hienot linkitkin joka leffaan, mutta eipä toiminukkaa.. Damn.

1 kommentti:

tums kirjoitti...

Siis joo... Tammikuu oikeesti meni sillai ettei oikee ees tajunnu! :D
Aloin kans miettii et mitä koko kuukaudesta jäi kätee, tulin tulokseen hyvin vähän jos mitää...
Ja ehkä toi leffois käyminen on iha hyvä sijotus rahoilles ku miettii. Mielummin leffoihin ku johki oikeesti turhaan... :P
Mä todella toivon et sä alat kirjottaa leffoista ni tiän vähän mitä mun kannattaa kattoo, ku ite oon niin laiska käymää leffas! :D